Määrittele: liikunnallinen ryhmä ? Tarkoituksemme on opinnäytteessämme määritellä liikunnallinen ryhmä. Mikä se on? tarvitsemme tähän lähteen. Jokapaikassa…

Kysytty

Määrittele: liikunnallinen ryhmä ? Tarkoituksemme on opinnäytteessämme määritellä liikunnallinen ryhmä. Mikä se on? tarvitsemme tähän lähteen. Jokapaikassa puhutaan liikunnallisesta ryhmästä, mutta emme löydä määritelmää sille.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymyksestä ei selviä, minkä alan opinnäytteestä on kyse, mutta ehkä näistä voisi olla hyötyä:

Tekijä(t): Pajari, Annika
Nimeke: Moniammatillinen muistihäiriöisten liikunnallinen ryhmäkuntoutus Päivärinteen kuntoutussairaalassa Annika
Pajari, Sari Vesa
Julkaistu: Oulu Oulun seudun ammattikorkeakoulu, Terveysalan yksikkö 1998
Ulkoasu: 74, [12] s.
Sarja: Oulun seudun ammattikorkeakoulu terveysalan yksikkö, kuntoutusalan koulutusohjelma, fysioterapian suuntautumisvaihtoehto
Opinnäyte: AMK-opinnäytetyö
Asiasanat: kuntoutus, muistihäiriöt, moniammatillisuus, kyselytutkimus, liikunnallinen kuntoutus, ryhmäkuntoutus, moniammatillinen yhteistyö
Muu(t) tekijä(t): Vesa, Sari

Tekijä(t): Natri, Minna
Nimeke: Liikunnallinen ryhmäkuntoutus Helsingin terveysasemilla
Minna Natri, Mari Nevanperä
Julkaistu: Helsinki Helsingin IV terveydenhuolto-oppilaitos
Ulkoasu: 27 s., nid. 2 liitettä
Huomautus: Helsingin IV terveydenhuolto-oppilaitos, lääkintävoimistelijaosasto
Asiasanat: avohoito, liikunta, ryhmäterapia, kuntoutus, terveyspalvelut, Helsinki
Muu(t) tekijä(t): Nevanperä, Mari

Kysykää kaukolainoja oppilaitoksenne kirjastosta tai lähimmästä yleisestä kirjastosta.