Maahenki-kustantamo haluaisi käyttää tulevassa Maisemna kanssa kasvokkain -kirjassaan muutamia runoja. Löytyisikö teiltä tietoa näiden tekijänoikeuden…

Kysytty

Maahenki-kustantamo haluaisi käyttää tulevassa Maisemna kanssa kasvokkain -kirjassaan muutamia runoja. Löytyisikö teiltä tietoa näiden tekijänoikeuden haltijoista käyttöluvan pyytämistä varten?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ehdottaisin, että kääntyisitte ao. teosten kustantajien puoleen. Heillä on parhaat tiedot tekijänoikeuden tämänhetkisistä haltijoista. Kopioston nettisivujen mukaan kääntäjilläkin on tekijänoikeus, http://www.kopiosto.fi/index.php?cid=kopiosto&mid=82