Mä tartteisin mahollisimman paljo ja nopeesti tietoo kirjailija Sirpa Puskalasta, sen elämän vaiheista ja sen kirjojen arvosteluista. Kiitti jo etukäteen!

Kysytty

Moi! Mä tartteisin mahollisimman paljo ja nopeesti tietoo kirjailija Sirpa Puskalasta, sen elämän vaiheista ja sen kirjojen arvosteluista. Kiitti jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sirpa Puskalasta ja hänen kirjoistaan on tietoa mm.Btj Kirjastopalvelun julkaisemassa Kotimaisia lasten- ja nuorten kirjailijoita -kirjassa, joka löytynee useimmista kirjastoista ainakin käsikirjastokappaleena.

Sirpa Puskala on syntynyt 24.10.1945, on ammatiltaan vapaa kirjailija ja asuu Mäntyharjulla. Hänen teoksiaan ovat: Pikkuruu mustanmusta (2000), Villimies ja pakkopaita (1997), Euroopan pehmeimmät huulet (1996), Tarjolla tosi rooli (1995), Haukan väreissä (1994), Pintanaarmuja, Pihlström (1993) ja Kiti - mun paras kaveri (1991).

Kirja-arvosteluja em. kirjoista voit lukea esim. Onnimanni 1997, kirja-arv, nro 4 (Villimies ja pakkopaita), Onnimanni 1997, kirja-arv, nro 2 (Euroopan pehmeimmät huulet), Onnimanni 1995, kirja, arv, nro 4 Tarjolla tosi rooli), Onnimanni 1993, kirja-arv, nro 4 (Pintanaarmuja, Pihlström). Onnimanni -lehteä säilytetään pysyvästi ainakin Helsingin kaupunginkirjastossa (-> pääkirjasto ja Rikhardinkatu), jossa voit käydä lukemassa niitä ja halutessasi ottaa kopioita.