Mä rupesin miettimään leffaa Eva ja Adam - Neljät synttärit ja fiasko. Kuka on se neljäs, jonka synttärit leffassa on?

Kysytty

Mä rupesin miettimään leffaa Eva ja Adam - Neljät synttärit ja fiasko. Muistan leffasta muutoin asiat, jopa Maxin, Karinin ja Petran synttärit, mutta kuka on se neljäs, jonka synttärit leffassa on?

Onko Eva ja Adam -sarjaa ja leffaa saatavana dvd:nä mistään kirjastosta?
Tai ylipäätään mistään?

Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Elokuvassa vietetään Evan, Evan pikkuveljen Maxin, Annikan äidin ja Petran synttäreitä.

Elokuva löytyy dvd:nä joistakin Suomen kirjastoista. Se on myös joissakin suoratoistopalveluissa. Tv-sarja on julkaistu videokasettina ja sitäkin löytyy vielä joistakin Suomen kirjastoista. Saatavuuden voit tarkistaa oman kirjastosi tietokannasta tai Finnasta. Muiden kirjastojen aineistoa voi myös kaukolainata omaan kirjastoon.

Lähde: Elokuvalippuja-blogi (http://elokuvalippuja.blogspot.com/2018/06/eva-adam-tv-sarja-seka-nelja…)