"Mä haravoin pihan, vähän itkin kai, punaiset, keltaiset lehdet mä sain". Mikä ja kenen esittämä kappale on kysymyksessä?

Kysytty

"Mä haravoin pihan, vähän itkin kai, punaiset, keltaiset lehdet mä sain".
Mikä ja kenen esittämä kappale on kysymyksessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yritetty on, kaiveltu yhtä jos toista lähdettä, mutta ainakaan itse en ole onnistunut näitten sanojen takana olevaa laulua tunnistamaan. Ainakaan se ei näyttäisi olevan mikään tunnetummista "Keltaiset lehdet" -nimisistä lauluista. Olisiko kysyjällä mitään lisävinkkejä, joiden avulla etsintää voisi tehostaa? Onko kyseessä tuore laulu vai vanhempi tapaus? Kaikki lisätieto voisi helpottaa.

Heikki Poroila
HelMet-musiikkivarasto

0 ääntä

Kommentit

Samuli Laiho -Vaahteranlehti