Luin viime kesänä amerikkalaisen naiskirjailjan kirjan sokeasta kissasta. Kissa oli kirjailijan oma. Kirjan sisältö ajoittuu 2001 vuoden paikkeille, koska…

Kysytty

Luin viime kesänä amerikkalaisen naiskirjailjan kirjan sokeasta kissasta. Kissa oli kirjailijan oma. Kirjan sisältö ajoittuu 2001 vuoden paikkeille, koska siinä kerrotaan kaksoistornien tuhosta. Kirjailija asui Manhattanilla lähellä torneja.
Nyt kaipaan ko kirjaa antaakseni, mutta en muista kirjailijan enkä kirjan nimeä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Gwen Cooperin kirja Homer-kissan uskomaton elämä (WSOY, 2011).

Lisätietoa kustantajan sivulla: http://wsoy.fi/yk/products/show/81683.