Luin muutama vuosi sitten kotimaisen romaanin jossa käsikirjoitustiimi kirjoitti sarjaa ja siinä sitten tiimi hölmöili keskenään kaikenlaista. Assariksi tuli…

Kysytty

Hei! Luin muutama vuosi sitten kotimaisen romaanin
jossa käsikirjoitustiimi kirjoitti sarjaa ja siinä sitten tiimi hölmöili keskenään kaikenlaista. Assariksi tuli erään kirjoittajan pikkusisko ja jotain häslää siitäkin syntyi.

Nyt en millään muista kirjailijaa / kirjan nimeä niin
olisiko kirjastonhoitajalla tähän vastausta ; ) ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Johanna Sinisalon romaani Lasisilmä (Teos, 2006).