Luin muutama vuosi sitten kirjan, joka kertoi reportterista, joka tutki vuosia vanhaa lapsen metsään katoamista. Kirjassa selvisi jonkin pariskunnan pitävän…

Kysytty

Luin muutama vuosi sitten kirjan, joka kertoi reportterista, joka tutki vuosia vanhaa lapsen metsään katoamista.
Kirjassa selvisi jonkin pariskunnan pitävän navettansa alla "jättiläisfarmia" tai jotakin sellaista.
Kirjan kansi oli muistaakseni mustavalkoinen ja siinä oli kuvattuna puu.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on romaani "Staalo", jonka on kirjoittanut Stefan Spjut. Löydät kirjan tiedot Vanamo-verkkokirjastosta: Staalo | Vanamo-kirjastot | Vanamo-kirjastot (finna.fi)