Luin lapsena sadun, jossa pojan kieli muuttui yhä sinisemmäksi, mitä enemmän hän valehteli. Taisi olla suomalainen kansansatu. Mikähän satu se on ja mistä…

Kysytty

Luin lapsena sadun, jossa pojan kieli muuttui yhä sinisemmäksi, mitä enemmän hän valehteli. Taisi olla suomalainen kansansatu. Mikähän satu se on ja mistä kirjasta voisin löytää sen?

Vastaus

Vastattu

Välitimme kysymyksesi eteenpäin, valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle. Ehkä joku kollega jossakin päin Suomea tietäisi. Ilmoitamme mikäli saamme sieltä vastauksen! Vai tietäisiköhän joku palvelumme seuraajista kyseisen sadun?