Luin kirjan nimeltä "Kuumetta, kipinää ja rumpusooloja". Kirjailija oli nimeltään joku Jordan Sonnenblick tai jotain sen tapaista. Onko hän kirjoittanut…

Kysytty

Luin kirjan nimeltä "Kuumetta, kipinää ja rumpusooloja". Kirjailija oli nimeltään joku Jordan Sonnenblick tai jotain sen tapaista. Onko hän kirjoittanut muitakin lasten/nuorten kirjoja? Toivottavasti, sillä tuo on minun lempikirjani! :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Kuumetta, kipinää ja rumpusooloja" on Jordan Sonnenblickin esikoisteos, joka ilmestyi Yhdysvalloissa alunperin vuonna 2004. Sen jälkeen Sonnenblickiltä on ilmestynyt toinenkin nuortenkirja "Notes from the Midnight Driver", jota ei ole kuitenkaan suomennettu. Syksyllä 2007 kirjailijalta on tulossa jo kolmas nuortenkirja "Zen And The Art Of Faking It". Tämäkään ei ole näillä näkymin ilmestymässä suomeksi.

Linkki:

http://www.jordansonnenblick.com/