Luin kirjan joskus vuonna 2006-2013 paikkeilla. Muistaakseni jokin seikkailukirja tai kirjasarja jossa päähenkilö nainen/tyttö seikkaili jossain sademetsässä…

Kysytty

Luin kirjan joskus vuonna 2006-2013 paikkeilla. Muistaakseni jokin seikkailukirja tai kirjasarja jossa päähenkilö nainen/tyttö seikkaili jossain sademetsässä olevilla arkeologisilla kaivauksilla. Kaivautuivat maan alle ja siellä oli jotain vihreää myrkkyä jota ei saanut hengittää tai siitä sai hallusinaatioita. Lopulta selvisi hengissä ulos maan pinnalle. Mikä kirja voisi olla kyseessä? Nuorten tai aikuisten jännittävä kirja.

Vastaus

Vastattu

Kukaan Kysy kirjastonhoitajalta -palvelun vastaajista ei valitettavasti ole tunnistanut kirjaa näiden tuntomerkkien perusteella. Palaamme asiaan, jos oikea kirja löytyy myöhemmin. Tai ehkä joku lukijoistamme tunnistaa sen.