Luin Karin Fossumin kirjan Rakas Poona ja se päättyi oudosti.Aloin epäillä että minulla oli virheellinen painos josta puuttui sivuja lopusta. Vai päättyykö…

Kysytty

Luin Karin Fossumin kirjan Rakas Poona ja se päättyi oudosti.Aloin epäillä että minulla oli virheellinen painos josta puuttui sivuja lopusta. Vai päättyykö kirja tosiaan Poonan kirjeeseen veljelleen ? Jos päättyy niin minulle jäi epäselväksi kuka oli murhaaja ja mitä tapahtui Lindalle?

Vastaus

Vastattu

Kirja päättyy Poonan kirjeeseen Shiraz-veljelleen eli lukemastasi kirjasta ei ole puuttunut sivuja. Joskus kirjan loppu jää avoimeksi eli kaikki asiat eivät selviä. Rakas Poona on viides osa Fossumin Konrad Sejer -sarjaa, joten ehkä jotkut asioista selviävät sarjan seuraavissa osissa.

Konrad Sejer sarjan osat luettelona: https://fi.wikipedia.org/wiki/Karin_Fossum