Luin joskus 2016-2018 kirjan, jonka pääteemana ovat sudet. Sudet on toimivat kirjassa metaforana erilaisuudelle. Kirjassa käsitellään esim. pakolaisuutta myös…

Kysytty

Hei. Luin joskus 2016-2018 kirjan, jonka pääteemana ovat sudet. Sudet on toimivat kirjassa metaforana erilaisuudelle. Kirjassa käsitellään esim. pakolaisuutta myös. Tämän muistan varmasti. Kirjan alkuperäiskieli on suomi.

Lisäksi mahdollista lisätietoa, josta en ole 100% varma: kirjan tapahtumat sijoittuvat kaupunkiin itärajalla. Se julkaistiin 2010-luvulla.

Vastaus

Vastattu

Olisikohan kyseessä ehkä Vuokko Sajaniemen Pedot (Tammi, 2015)?

Pedot | Kirjasampo