Luin jokin aikaa sitten hyvän kirjan jonka nimeä tai kirjoittajaa en muista ja mietin jospa joku muu osaisi kaivaa kirjan nimen esille. Kirjassa päähenkilön…

Kysytty

Hei, luin jokin aikaa sitten hyvän kirjan jonka nimeä tai kirjoittajaa en muista ja mietin jospa joku muu osaisi kaivaa kirjan nimen esille. Kirjassa päähenkilön parhaat ystävät taitavat työskennellä liikkeessä joka valmistaa kortteja ja kutsuja ja he saavat tietää ystävänsä ex kihlatun menevän naimisiin miehen uuden kihlatun tullessa hakemaan häidensä kutsu-kortteja. Päähenkilö asuu koiransa kanssa ja hänen sekä ex miehen yhteistä elämää kuvataan flash backeinä, kun he tapaavat uudestaan ja käy kirjan lopussa käy ilmi kuinka mies jätti päähenkilön sen jälkeen kun nainen oli joutunut onnettomuuteen jossa hän halvaantui. Mies järkyttyi onnettomuudesta niin paljon ettei hänestä ollut tukemaan puolisoaan kun hän olisi sitä eniten tarvinnut. Halvaantuminen tuodaan esille vasta kirjan lopussa jolloin lukija ymmärtää, miksi useat liukuportaat kauppakeskuksessa tuottaisivat ongelmia tai että naisen koira onkin avustus koira. Tarkempia yksityiskohtia en muista mutta toivottavasti löytäisitte kirjan:)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä kirjaa ei ole tunnistettu. Jos vastaus myöhemmin löytyy, lähetän sinulle tiedon.