Luin jokin aika sitten kirjan, jonka nimeä tai tekijää en muista. Kirjassa vanhempi mies tutkii vuosia vanhaa teinitytön katoamista. Katoamista on tutkittu…

Kysytty

Luin jokin aika sitten kirjan, jonka nimeä tai tekijää en muista.
Kirjassa vanhempi mies tutkii vuosia vanhaa teinitytön katoamista. Katoamista on tutkittu kunniamurhana ja itsemurhana, mutta ruumista ei ole löydetty. Syytettynä on ollut tytön isä, joka myös saa surmansa tapahtumien edetessä.
Kirjassa tapahtumia käydään läpi äitipuolen silmin ja tutkijana on muistaakseni vanhempi miespoliisi. Lopulta paljastuu, että tyttö on viety turvaan ulkomaille ja kirja päättyy siihen, että hänet löydetään sieltä aikuisena naisena.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä lienee Camilla Greben Veteen piirretty viiva. Kirjan tapahtumat etenevät juuri kuvailemallasi tavalla.