Luin ala-asteikäisenä paljon tietyn kirjasarjan kirjoja n. 1997-2005 (joskus tuolla välillä). Kirjasarjan nimi on kuitenkin unohtunut. Siihen kuului todella…

Kysytty

Hei,

Luin ala-asteikäisenä paljon tietyn kirjasarjan kirjoja n. 1997-2005 (joskus tuolla välillä). Kirjasarjan nimi on kuitenkin unohtunut. Siihen kuului todella paljon kirjoja, ja niissä seikkaili jollain tavalla hullunkurinen perhe. Kirjasarjan nimi viittasi muistaakseni perheen nimeen. En valitettavasti muista tarkemmin enää, mutta tunnistan varmasti nimestä.

Vastaus

Vastattu

Voisiko olla kyseessä Jalmari Finnen Kiljusen herrasväki? Kirjasammossa voit tutkia kuvauksia kirjoista, https://www.kirjasampo.fi/fi/search/kulsa/kiljusen%20herrasv%C3%A4ki.