Luin aikoinaan kirjan joka on jäänyt mieleen ja vaivaa säännöllisesti. En muista kirjan nimeä tai mitäön muutakaan. Kirjassa kerrottiin mm. mitä sormien…

Kysytty

Luin aikoinaan kirjan joka on jäänyt mieleen ja vaivaa säännöllisesti. En muista kirjan nimeä tai mitäön muutakaan. Kirjassa kerrottiin mm. mitä sormien välissä oleva poimu (tai poimuttomuus) kertoo ihmisestä, se liittyi jotenkin rakastettavuuteen tms. En nyt muista mitä kaikkea kirjassa oli, mutta "pitkänenäiset ovat iloisia" -tyyppisiä juttuja. Paljon tekstiä ja jonkin verran kuvia. Lainasin kirjan 2006-2010 välillä. Misyähän kirjastoluokasta (Helmet) tätä kirjaa voisi etsiä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä kirjaa ei ole tunnistettu. Sitä on kysytty kirjastojen yhteiseltä tietopalvelun sähköpostilistalta, ja jos sitä kautta vastaus löytyy, ilmoitan sinulle.

0 ääntä

Kommentit

Voisiko olla kyseessä Wataru Ohashin Kehon kieli : Ohashin itämainen diagnoosi? Suomeksi se on julkaistu 2008.