Luin aikoinaan kirjan, joka kertoo etelä-amerikassa jossain pikkukylässä asuneesta nuoresta naisesta. Hän sekoittaa koko yhteisön arjen. Menee naimisiin…

Kysytty

Luin aikoinaan kirjan, joka kertoo etelä-amerikassa jossain pikkukylässä asuneesta nuoresta naisesta. Hän sekoittaa koko yhteisön arjen. Menee naimisiin kauppiaan tai baarinpiräjän kanssa, mutta eroavat. Mikäköhän oli kirjan nimi?

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on luultavasti Jorge Amadon romaani Gabriela, kanelia ja neilikkaa: https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/saha3%253Au9a322c85-6c7b-40f5-aa9c-bc3911b7cb44