Luin 1990-luvun teininä nuorille aikuisille suunnatun, suomalaisen naiskirjailijan kirjoittaman kirjan. Kirja oli kirjoitettu minä-muodossa ja kertoi…

Kysytty

Luin 1990-luvun teininä nuorille aikuisille suunnatun, suomalaisen naiskirjailijan kirjoittaman kirjan. Kirja oli kirjoitettu minä-muodossa ja kertoi kahdestaan yrittäjä-isän kanssa asuvasta lukiolaistytöstä. Kirjan alussa isä joi kahvin mustana, ilman valonpilkahdustakaan, kuten koko elämässä tms. Ahkerasta googlailusta huolimatta en ole löytänyt kirjaa. Löydättekö te?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti kukaan vastaajistamme ei muistanut tällaista kirjaa, eikä tietokannoistakaan ollut apua. Muistaisiko joku kysymyksen lukijoista tällaisen kirjan? Tietoja kirjasta voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.