Luimme 10 v kanssa Tolkienin Hobitin ja Taru sormusten herrasta. Nyt lapsi on kovasti innoissaan samantyyppisistä fantasiakirjoista ja meitä kiinnostaisi…

Kysytty

Luimme 10 v kanssa Tolkienin Hobitin ja Taru sormusten herrasta. Nyt lapsi on kovasti innoissaan samantyyppisistä fantasiakirjoista ja meitä kiinnostaisi tietää mitä muita lähes yhtä hyviä fantasiakirjoja olisi 10v niin ,että hän voisi ne itse lukea?

Vastaus

Vastattu

Mahtavaa, että olette löytäneet fantasiakirjallisuuden pariin! Kyselin työkaveilta vinkkejä. Hobitin ja Taru sormusten herrasta -kirjojen kaltaista lasten fantasiaa, joka sopii 10-vuotiaalle itse luettavaksi, tarjoavat esimerkiksi seuraavat kirjasarjat:

Tarkemman kuvauksen kirja näet, kun klikkaat kirjan kuvaa Helmet Finnassa.