Löytyyykö netistä kuunneltavaksi ilmaiseksi Heino Kasken Talviaamu, Op.54, No. 1, V.A. Koskeniemen sanat.

Kysytty

Löytyyykö netistä kuunneltavaksi ilmaiseksi Heino Kasken Talviaamu, Op.54, No. 1, V.A. Koskeniemen sanat.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tätä laulua Talviaamu, op. 54, nro 1 ei näytä verkosta videona löytyvän ja siitä on olemassa vain yksi äänite vanhalla LP-levyllä (Barcarole, Fuga p1984). Se löytyy kuitenkin onneksi monen kirjaston kokoelmasta, joten sen voi saada kaukolainaksi (HelMet, Joensuu, Kuopio, Lahti, Oulu, Rovaniemi, Tampere, Turku). Sitä, onko kaukolaina loppujen lopuksi maksuton, täytyy kysyä omasta kirjastosta.

Heikki Poroila