Löytyyköhän mistään kirjastosta selkokielisiä kirjoja englanniksi? Onko äänikirjoinakin?

Kysytty

Hei. Löytyyköhän mistään kirjastosta selkokielisiä kirjoja englanniksi? Onko äänikirjoinakin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kielen opiskelun tueksi on tehty helppolukuisia versioita klassikkokirjoista ja myös uusia kirjoitettu. Oheiseen listaukseen Outi-kirjastoista on otettu helppolukuisiksi luokitellut englanninkieliset aikuisten kirjat, joihin sisältyy äänikirja cd-levyllä.

Linkki Finna-hakuun: helppolukuiset kirjat - englannin kieli, Outi-kirjastot.