Löytyyköhän jostain päin Scott Lynchin herrasmiesvarkaat sarjan osia englanniksi?

Kysytty

Löytyyköhän jostain päin Scott Lynchin herrasmiesvarkaat sarjan osia englanniksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Scott Lynchin toistaiseksi kaksiosaisen The Gentleman Bastard Sequence -sarjan kirjat löytyvät mm. Kirkkonummelta ja pääkaupunkiseudun HelMet-kirjastosta. Voit hankkia kirjastokortin näihin kirjastoihin tai tilata kaukolainana kotikirjastoosi.

Kirjojen saatavuus tarkistettu Frank-monihaun kautta: monihaku.kirjastot.fi
Lukas-kirjastojen kaukolainapalvelu: http://lukas.verkkokirjasto.fi/web/arena/fjarrlan