Löytyykö Vuosaaren kirjastosta, mitään aineistoa hirsirakentamisesta/ historiasta hirsirakentamisessa?

Kysytty

Löytyykö Vuosaaren kirjastosta, mitään aineistoa hirsirakentamisesta/ historiasta hirsirakentamisessa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vuosaaren kirjastosta löytyy useita hirsirakentamiseen liittyviä kirjoja. Seuraavia kirjoja on tällä vastaushetkellä paikalla:

”Hirsirakentajan suunnitteluopas” (Rakentajan tietokirjat, 1996)
Kaila, Panu: ”Talotohtori: rakentajan pikkujättiläinen” (WSOY, 1997)
Miller, Judith: ”Puutalot: hirsimökeistä rantahuviloihin” (WSOY, 2002)
Saarelainen, Eero: ”Hirren maailma” (Rakentajain tietokirjat, 1993)
”Talonrakentajan käsikirja 3: Hirsitalon rakentaminen” (Rakentajan tietokirjat, 1994)
”Vanhassa vara parempi: vanhoja ja hyviksi havaittuja ohjeita nykyajan ihmisille” (Valitut palat, 2000)
Vuolle-Apiala, Risto: ”Hirsityöt” (Rakennusalan kustantajat, Opetushallitus, 1999)

Muissa HelMet-kirjastoissa olevia hirsirakentamiseen liittyviä kirjoja löydät osoitteesta http://www.helmet.fi käyttämällä asiasanaa ”hirsirakennukset”, ”puurakenteet” tai ”puurakentaminen”. Voit tarpeen mukaan tilata niitä muualta Vuosaaren kirjastoon.