Löytyykö Voipion Nyt saapuu herra kuningas - laulu joltakin cd-levyltä tai kasetilta?

Kysytty

Löytyykö Voipion Nyt saapuu herra kuningas - laulu joltakin cd-levyltä tai kasetilta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulu on ainakin kahdella levyllä:
- Hip hoi, musisoi / sovitukset ja tuotanto: Matti Kontio (sekä cd-levynä että kasettina)
- Hei vaan : Margareta Voipion lastenlauluja (vain kasettina)

Ulvilan kirjastossa kumpaakaan ei ole, mutta oman kirjaston kautta ne voi saada kaukolainaksi.