Löytyykö Victor Hugon teoksesta "Océan. Tas de pierres" (1942) suomennosta? Kaipaisin kahta sitaattia suomeksi: "L'eau qui ne court pas fait un marais, l…

Kysytty

Löytyykö Victor Hugon teoksesta "Océan. Tas de pierres" (1942) suomennosta? Kaipaisin kahta sitaattia suomeksi:

"L'eau qui ne court pas fait un marais, l'esprit qui ne travaille pas fait un sot."

ja

"Les malheureux sont ingrats, cela fait partie de leur malheur."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Victor Hugon vuonna 1942 postuumisti julkaistua "Océan. Tas de pierres" ei ole suomennettu. Teoksia ei ole suomennettu myöskään erillisinä.

https://www.kansalliskirjasto.fi/fi/palvelut/fennica-suomen-kansallisbi…