Löytyykö Toivo Kärjen Jäähyväiset sumussa kappaleen nuotteja ja sanoja jostakin?

Kysytty

Hei!

Löytyykö Toivo Kärjen Jäähyväiset sumussa kappaleen nuotteja ja sanoja jostakin?

Vastaus

Vastattu

Toivo Kärjen sävellyksestä "Jäähyväiset sumussa" ei näytä olevan nuotinnosta. Kokoelmalla Tanssirytmejä 02 (Kustantamo Kal-Te, 1946) julkaistu nuotinnos on tehty Erkki Niemen aiemmasta samannimisestä sävellyksestä.

Myöskään Pauli Salosen sanoitusta ei ole saatavilla muuten kuin kuuntelemalla kappaletta.