Löytyykö tietoa luultavasti 70-luvun levytyksestä jossa osasanoitus on; ...eihän mulla ollut mitään omaa, mä kaiken tein kuin muutkin...

Kysytty

Löytyykö tietoa luultavasti 70-luvun levytyksestä jossa osasanoitus on; ...eihän mulla ollut mitään omaa, mä kaiken tein kuin muutkin...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale on Rock'n roll sen teit. Se löytyy mm. Kai Hyttisen levyltä 20 suosikkia: Volare. Levyn kansilehdessä on seuraavat tiedot kappaleesta:

-Alkuperäinen sävellys: I gave you the best years of my life

-K. Johnson, suomenkieliset sanat Vexi Salmi, sovitus M. Johansson

-Sony Music Publ. Scand.