Löytyykö teosta Tuovilanlahdesta lähtöisin olevan Helvi Mykkäsen (Mömlaad), Mitteepä pellavapiä.

Kysytty

Löytyykö teosta Tuovilanlahdesta lähtöisin olevan Helvi Mykkäsen (Mömlaad), Mitteepä pellavapiä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko kyseessä tämä kirja?

Lönnblad, Helvi: Mittee se pellavapiä? : Mykkästen, Zacheusten ja Rissasten vaiheita Pohjois-Savossa 1600-luvulta lähtien sekä kuvaus nuoruudesta 1930- ja 40-lukujen Tuovilanlahdessa

Kirja on saatavilla ainakin Kuopion kaupunginkirjastosta. Voitte tehdä siitä kaukolainapyynnön oman kirjastonne kautta.