Löytyykö teiltä seuraavaa ILO:n raporttia: "Принудительный труд в современной России: Нерегулируемая миграция и торговля людьми", МОТ, Москва, 2004, ISBN 5…

Kysytty

Löytyykö teiltä seuraavaa ILO:n raporttia: "Принудительный труд в современной России: Нерегулируемая миграция и торговля людьми", МОТ, Москва, 2004, ISBN 5-7712-0294-0

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimääsi raporttia ei valitettavasti löydy pääkaupunkiseudun yleisten kirjastojen HelMet-tietokannasta eikä myöskään yliopistokirjastojen yhteistietokanta Lindasta. Kannattaa kääntyä Venäjän ja Itä-Euroopan instituutin (www.rusin.fi) kirjaston puoleen, Annankatu 44, 00100 Helsinki, puh. (09) 22854439, sähköposti kirjasto@rusin.fi. Ellei raporttia heiltäkään löydy osaavat mahdollisesti neuvoa mistä sen voisi saada.