Löytyykö teiltä Lisbeth Wernerin kirjaa Puk tulee apuun? Tyttäreni kokoelmasta puuttuu ainoastaan tämä kirja ja olen metsästänyt sitä kaikki mahdolliset paikat…

Kysytty

Löytyykö teiltä Lisbeth Wernerin kirjaa Puk tulee apuun?
Tyttäreni kokoelmasta puuttuu ainoastaan tämä kirja ja olen metsästänyt sitä kaikki mahdolliset paikat jo läpi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Puk tulee apuun löytyy Pöytyän kunnan Yläneen kirjastosta, jossa se on varastossa. En ikävä kyllä osaa sanoa aikooko Yläne poistaa kyseisen kirjan, mutta ainahan asiaa voi sieltä tiedustella.
Jos voit vaikka soittaa Yläneen kirjastoon (02) 4810 324,
tai kysyä s-postitse: ylaneenkirjasto@poytya.fi
Seutukunnalla näyttää olevan ainoastaan neljä Puk-sarjaan kuuluvaa kirjaa eli kokoelma on epätäydellinen, joten mahdollinen poisto saattaa olla jossain vaiheessa ajankohtainen.