Löytyykö teiltä jotain lukiokirjoja? Jotain yyt liittyvää ? Itselläni on tehtävä paketti johon tarvisin tietoa. Ja mistä voisin hakea ?

Kysytty

Löytyykö teiltä jotain lukiokirjoja? Jotain yyt liittyvää ? Itselläni on tehtävä paketti johon tarvisin tietoa. Ja mistä voisin hakea ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lukioissa käytettäviä kirjoja ja kirjasarjoja löytyy kyllä kirjastoista. Lukion kirjat on sijoitettu aiheensa mukaisesti muiden samaa aihetta käsittelevien kirjojen kanssa. Yyt-lyhenne ei ole meille tuttu, mutta ota kirjastoon tullessasi tehtäväsi mukaan, niin varmasti löydämme yhdessä sinulle sopivia kirjoja.