Löytyykö teidän nettisivuilta kirjahakua? Olen vuosia käyttänyt Helsingin kirjastojen nettihakua kirjoja etsiessä mutta en löydä teidän sivuilta kuin ilmaisia…

Kysytty

Löytyykö teidän nettisivuilta kirjahakua? Olen vuosia käyttänyt Helsingin kirjastojen nettihakua kirjoja etsiessä mutta en löydä teidän sivuilta kuin ilmaisia sähköpostiohjelma ja altavistahakuja. Etsin takanmuurausoppaita.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tampereen kaupunginkirjaston kotisivun vasemmassa reunassa on ylimpänä linkki Piki-verkkokirjastoon, jonka osoite on: http://kirjasto.tampere.fi/Piki?formid=find2
Asiasanalla takat ja rajaamalla materiaaliksi kirjat ja kirjastoksi Tampereen kirjastot saa 32 viitettä. Teosten saatavuutta voi tarkastella kunkin kohdalta.
Esim. Kari Mäkelän kirjassa Kodin tulisijat. 3.uud.p. 1994 on ainakin selkeät kuvat takan eri kerroksista.