Löytyykö Suomesta kirjaa: Lautrec par Théodore Duret, Paris 1920, Bernheim-Jeune et Cie, éditeurs. Helka-tietokannasta en löytänyt. Voiko tarvittessa…

Kysytty

Löytyykö Suomesta kirjaa: Lautrec par Théodore Duret, Paris 1920,
Bernheim-Jeune et Cie, éditeurs. Helka-tietokannasta en löytänyt.
Voiko tarvittessa kaukolainata jostain, paljonko maksaisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä lienee kirja "Lautrec", jonka on laatinut Théodore Duret ja julkaissut Bernheim-Jeune v. 1920 Pariisissa. Kirja kertoo Henri de Toulouse-Lautrcista (1864-1901) ja se koostuu 38 painotyöstä + 1 alkuperäisestä etsauksesta + 1 alkuperäisestä litografiasta, japaninpaperille painettuina. Painoksen suuruus 300, sivumäärä 124 sivua, teoksen teksti on ranskankielistä.

Teos on myytävänä korkeaan hintaan esim. seuraavissa nettitaidekaupoissa: http://www.marninart.net/
sekä http://www.geminibooks.com/catalogView.asp?catalog=OZ&curpage=7

Teosta ei löydy ulkomaistenkaan kirjastojen kokoelmista, joten sen kaukolainaaminen näillä edellytyksillä ei ole mahdollista.