Löytyykö suomesta Henrik Ibsenin kirjoittamasta näytelmästä 'Kejser og Galileer' (tai Galilaer) Suomennosta, ruotsinnosta tai saksannosta?

Kysytty

Löytyykö suomesta Henrik Ibsenin kirjoittamasta näytelmästä
'Kejser og Galileer' (tai Galilaer)
Suomennosta, ruotsinnosta tai saksannosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varastokirjastosta Kuopiosta löytyy teossarja Henrik Ibsen's Gesammelte Werke, johon myös kysytty näytelmä sisältyy. Kirjan voi pyytää sieltä kaukolainaksi.
Kaukolainatilauksen voi tehdä missä tahansa kaupunginkirjaston toimipisteestä.
Huom.: teos on painettu fraktuuralla, vanhalla saksalaisella kirjasinlajilla.