Löytyykö nuotteja Veikko Samulin sävellyksen ' Ei rakastaa voi tämän enempää '? Levyttänyt Seija Simola.

Kysytty

Löytyykö nuotteja Veikko Samulin sävellyksen ' Ei rakastaa voi tämän enempää '?
Levyttänyt Seija Simola.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nuottikirjoista kyseistä kappaletta ei löytynyt, mutta Kansalliskirjastosta ja Oulun yliopiston kirjastosta löytyy 3-sivuinen sävelmänuotti. Voit saada siitä kopiot, kun otat yhteyttä lähikirjastoosi ja pyydät heitä Keskuskirjaston kaukopalvelun kautta tilaamaan kopiot.

https://finna.fi/Record/fikka.4323818?sid=4715335509

1 ääntä

Kommentit

Kirjaston henkilökunta tai kukaan muukaan ulkopuolinen ei saa kopioida asiakkaalle tekijänoikeuden suojaamaa sävellystä. Asiakas voi tehdä kopion itse yksityiseen käyttöön.