Löytyykö mistään nuotteja kappaleeseen "Jos sinut saan"?

Kysytty

Löytyykö mistään nuotteja kappaleeseen "Jos sinut saan"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

On koko joukko eri lauluja, joiden nimi on Jos sinut saan.

On Olavi Virran esittämä laulu, joka on käännös kappaleesta Be My Love (säv. Nicholas Brodzsky, suom. Kaarlo Valve). Sama sävelmä tunnetaan myös Saukin suomennoksena nimellä Rakkahin, ja tämä versio on nuottina mm. kokoelmassa Suuri toivelaulukirja 9.

Nuotin saatavuus Outi-kirjastoista

Mitään muista hakuun tarttuneista Jos sinut saan -laulusta ei valitettavasti ole julkaistu nuottina:

- Reino Markkulan sävellys ja Saukin sanoitus, levyttänyt mm. Four Cats (1965) ja Esa Nieminen (1994). Laulun alkusanat ovat Jos kuu katoaa.

- Simo Silmun sävellys ja sanoitus, levyttänyt Yölintu-yhtye (2007).

- Jukka Kilposen sävellys ja sanoitus. Esittäjä on Loikkarit-yhtye (1995).

- Beni Siltalan esittämä laulu (1982), sävellys B. Brandmaier, san. Vexi Salmi.

- Matti Mäen singlejulkaisu (1968), säv. Antti Hammarberg (Irwin Goodman), san. Vexi Salmi.

Lähteet:
Kansalliskirjaston tietokanta https://finna.kanasalliskirjasto.fi
Fenno-äänitearkisto: https://fenno.musiikkiarkisto.fi

0 ääntä

Kommentit

Reino Markkulan säveltämä "Jos sinut saan" on julkaistu nuottina. Se sisältyy nuottiin Markkula, Reino: Lauluja (Scandia, 1976).