Löytyykö mistään (mieluimmin verkosta) italiankielisiä sanoja Wilma De Angelis -nimisen laulajan levyttämään kappaleeseen I Ragazzi Nell` Amore?

Kysytty

Löytyykö mistään (mieluimmin verkosta) italiankielisiä sanoja Wilma De Angelis -nimisen laulajan levyttämään kappaleeseen I Ragazzi Nell` Amore?

Vastaus

Vastattu

Violan, suomen kansallisdiskografian mukaan teksti löytyy muutamasta nuottikirjasta, https://kansalliskirjasto.finna.fi/kansalliskirjastofikka/Search/Result…. Olen valinnut kieleksi italian, mutta minusta tuloksen teokset näyttävät suomennoksilta (vaikka niitä on kyllä enemmän). Valitettavasti näistä nuoteista mikään ei ole paikalla kirjastossani, joten en pysty tarkistamaan niitä.

Esimerkiksi tuo Suuri komppikirja löytyy monesta kirjastosta, tässä saatavuus, https://finna.fi/Record/anders.1352875.

0 ääntä

Kommentit

Suuressa komppikirjassakaan ei ole italiankielisiä sanoja. Kielirajaukset eivät yleensä toimi oikein, jos julkaisussa on useita eri kieliä kuten nuoteissa usein on.