Löytyykö miltään äänitteeltä Hectorin biisiä ''TALO''. Se oli joskus -86 tai -87 elokuvan ''RIISUMINEN'' tunnarina. Plussatietokannasta en ainakaan k.o…

Kysytty

Löytyykö miltään äänitteeltä Hectorin biisiä ''TALO''. Se oli joskus -86 tai -87 elokuvan ''RIISUMINEN'' tunnarina.
Plussatietokannasta en ainakaan k.o. kappaletta löytänyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Talo-nimistä kappaletta en löytänyt Hectorin tuotannosta, voisiko kyseessä olla kappale "Jäi talo tyhjilleen"? Tämä löytyy Hectorin levyltä Lapsuuden loppu (1991), sekä kokoelmalevyltä "14 iskelmää" (1970, vinyyli). Toinen talo-aiheinen Hectorin kappale löytyy levyltä Salaisuuksien talo (1994). En saanut varmennettua Riisuminen-elokuvan tunnusmusiikkia mistään (kansallisfilmografia päättyy jo vuoteen 1970). Sinun kannattaisi ottaa yhteys Suomen elokuva-arkiston kirjastoon (sähköposti: kirjasto@sea.fi, ja kysyä heiltä varmistus tunnusmusiikista.

5 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Riisuminen-elokuvassa esiintyvää biisiä "Talo" ei tiettävästi ole levytetty - ainakaan vielä. Harmi sinänsä, sillä kyseessä on yksi Hectorin kauneimmista biiseistä.