Löytyykö mallia miten kutsukortti (firman tilaisuuteen) tulisi tehdä? Löytyykö lisäksi mallia miten ym. kutsu tulisi tehdä saksaksi?

Kysytty

Löytyykö mallia miten kutsukortti (firman tilaisuuteen) tulisi tehdä? Löytyykö lisäksi mallia miten ym. kutsu tulisi tehdä saksaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saksankielisiä kutsukortin malleja löytyy teoksista
Yritysvierailut 5 kielellä
Normann, Reinhard: Der treffende Brief
Hartley, Paul: German business correspondence (s.63)

Suomenkielisiä löytyy ainakin teoksesta
Kylänpää: liike-elän kirjallinen viestintä.

Suomen- ja saksankielisiä kutsukorttien malleja on myös
Teoksessa Lassila, Sirkka: Uusi käytöksen kultainen kirja (ss. 261-267)