Löytyykö Maaseudun tulevaisuus -lehden numeroja 34/1998 ja 120/1998 sekä 7.11.1995 ilmestynyttä numeroa jonkun kirjaston arkistosta?

Kysytty

Löytyykö Maaseudun tulevaisuus -lehden numeroja 34/1998 ja 120/1998 sekä 7.11.1995 ilmestynyttä numeroa jonkun kirjaston arkistosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastossa säilytetään Maasudun tulevaisuutta vain kolme kuukautta. Maatalouskirjaston ollessa suljettuna voi vanhempia vuosikertoja kysyä suoraan lehdestä, vaikkakin niiden saaminen sieltä on epätodennäköistä. Asiaa voi tiedustella sähköpostitse toimitus@maasuduntulevaisuus.fi tai puhelimitse 09-694 3717.