Löytyykö maan muokkauksesta tai kynnöstä opetusvideo tai dvd?

Kysytty

Löytyykö maan muokkauksesta tai kynnöstä opetusvideo tai dvd?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varsinaisesti kynnöstä tai maan muokkauksesta vhs-kasettia tai dvd:tä ei löydy Suomen kirjastoista. Lahden kaupunginkirjastosta löytyy kuitenkin vhs-kasetteja, jotka käsittelevät puutarhanhoitoa yleensä. Näistä saattaisi löytyä myös maan muokkaukseen liittyvää aineistoa:

Maatalousalan ammatteja,
Yritystoimintaa maaseudulla,
Eläköön puutarha! [2]:osat 6-10/1999,
Kotipuutarha keväästä syksyyn,
Kotipuutarhurin pihapiiri,
Puutarha-alan ammatteja,
Viherkanava No 1: Kesä-heinäkuu 1991,
Viherkanava No 2: Elo-syyskuu 1991,
Viherkanava No 3: Loka-marraskuu 1991,
Istutustekniikka: onnistuneen istutustyön avaintekijät,
Metsänistutus,
Luonnonmukainen kotipuutarhaviljely : Ullan mullat

Lisäksi Hämeenlinnan kaupunginkirjastosta löytyy vhs-kasetti Piha ja puutarha kuntoon: viisiosainen ohjelmasarja puutarhan kevättöistä. Voitte tilata sen halutessanne kaukolainana.