Löytyykö Lumon kirjstosta Miika Waltarin kirja Felix Onnellinen. Olen yrittänyt etisä eri tavoin, tuloksetta

Kysytty

Löytyykö Lumon kirjstosta Miika Waltarin kirja
Felix Onnellinen. Olen yrittänyt etisä eri tavoin, tuloksetta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on saatavilla Helmet-kirjastoissa. Katseluhetkellä kirjaa ei ollut Lumon kirjaston hyllyssä. Voit kuitenkin varata sen noudettavaksi Lumoon, jolloin se lähetetään sinulle toisesta kirjastosta.

Esimerkiksi tätä painosta näyttäisi olevan saatavilla useammasta kirjastosta: https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1577071

Nimen kirjoitusasu on "Feliks onnellinen", ehkä tästä syystä sitä ei löytynyt etsinnästä huolimatta. "Feliks onnellinen" -hakusanalla Helmet-hausta pitäisi kuitenkin löytyä kaikki kirjan saatavilla olevat painokset.