Löytyykö Love Letters kappaleen nuotit. recorded by Ketty Lester vuonna 1957. saattaa löytyä myös Elviksen levyttämänä jostain kirjasta. tulen hakemaan, jos…

Kysytty

Hei, löytyykö Love Letters kappaleen nuotit. recorded by Ketty Lester vuonna 1957. saattaa löytyä myös Elviksen levyttämänä jostain kirjasta. tulen hakemaan, jos löytyy. olikohan tämä osio tarkoitettu juuri näihin kysymyksiin. ystävällisiä terveisiä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikäli kysymänne kappale on Victor Youngin (säv.) Love Letters, kappale löytyy useasta Tampereen kaupunginkirjaston musiikkiosaston nuottikokoelmasta. Tervetuloa lainaamaan.