Löytyykö Lappeenrannan maakuntakirjastosta Etelä-Saimaasta numeroita 1.6.1935 tai lähiajoilta? Voiko lehdistä saada kopioita?

Kysytty

Löytyykö Lappeenrannan maakuntakirjastosta Etelä-Saimaasta numeroita 1.6.1935 tai lähiajoilta? Voiko lehdistä saada kopioita?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etelä-Saimaa löytyy tuolta ajalta mikrofilmiltä, jota voit käydä lukemassa kirjaston opintosalin mikrofilmihuoneessa.
Filmistä voi ottaa myös kopioita (50 senttiä/kpl).
Mikäli haluat tulla jonain tiettynä aikana, kannattaa varata
kone etukäteen, sillä ne ovat melko kysyttyjä. Opintosalin
puh. 616 2352.
Toukokuun aukioloajat: ma-pe 10.00-20.00, la 10.00-15.00,
su suljettu. Kesällä ma-pe 10.00-18.00, la ja su suljettu.