Löytyykö Lakimiesuutiset lehdestä tietokantaa josta näkee tiettyä aihetta käsittelevät artikkelit esim 10 vuoden ajalta?

Kysytty

Löytyykö Lakimiesuutiset lehdestä tietokantaa josta näkee tiettyä aihetta käsittelevät artikkelit esim 10 vuoden ajalta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lakimiesuutiset on indeksoitu ARTO-tietokantaan vuodesta 1982. Samoin kotimaiset oikeustieteelliset aikakausjulkaisut Lakimies ja Defensor Legis. Ks. http://www.lib.helsinki.fi/kirjastoala/linnea/ARTO_lehtilista.htm . ARTO-tietokanta on asiakkaiden käytettävissä kirjastoissa.