Löytyykö koirankoulutuksesta videoa palvelukoirat yms.

Kysytty

Löytyykö koirankoulutuksesta videoa
palvelukoirat yms.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Porin kaupunginkirjaston kokoelmassa olevia videoita
koirankasvatuksesta voit hakea aineistohaun
yhdistelmähaun kautta. Yhdistelmähakuun pääsee
aineistohaun (http://kirjasto.pori.fi/riimi/) pikahakusivun
kautta. Valitse alasvetovalikosta luokaksi 67.451 ja
aineistolajiksi videokasetti. Tarkemmin ei kannata
määritellä, sillä koira-aiheisia videoita ei ole paljon.
Tällä haulla saa tulokseksi 10 videota; niistä kaksi
käsittelee koirankasvatusta: Koiran koulutus (1994) ja
Koiruuksia (1992). Saatavuustiedot löytyvät kunkin nimekkeen
kohdalta sinisestä nuolesta klikkaamalla.
Videoita voi myös kaukolainata toisten kirjastojen kokoelmista
(tilaus jätetään pääkirjaston tietopalveluun).
Mm. seuraavat videot löytyvät muista kirjastoista:
Koiran elämää, osa 1: perustaidot (Home Entertainment distributions, 1998) ;
Koirasta kumppani : koiran hoito ja kasvatus (julk. Videonauhoitukset/Häm-TV, 1993) ;
Koulutus, osa 1 (koiran peruskoulutus) (julk. Visiomedia, 1992) ;
Koulutus, osa 2 : kotimaiset maastolajit (julk. Visiomedia, 1992).
Muiden kirjastojen kokoelmia pääsee tutkimaan SYKE-sivujen kautta
(http://www.kirjastot.fi/); esim. kaikkien Suomen maakuntakirjastojen
kokoelmista voi hakea yhtäaikaa Monihaun kautta.