Löytyykö kirjastostanne lääkelaskennan oppikirjaa? Haluaisin tutustua lääkelaskuihin ennen opintojani.

Kysytty

Löytyykö kirjastostanne lääkelaskennan oppikirjaa?
Haluaisin tutustua lääkelaskuihin ennen opintojani.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällä hetkellä Joensuun seutukirjastossa on seuraavat lääkelaskennan kirjat:

LÄÄKELASKENTA / Sirpa Ernvall, Antero Pulli, Anne-Marie Salonen, Marja-Leena Nurminen, Hanna-Sisko Kaukkila
8. uud. p.
Helsinki : WSOY oppimateriaalit, 2008

PUSSINEN, Anna-Marja
Lääkelaskut / Anna-Marja Pussinen, Liisa Somerharju
3. p.
Helsinki : Edita, 2008

Saatavuustiedot näet Joensuun seutukirjaston Jokunen-aineistorekisteristä http://jokunen.jns.fi/ . Voit tehdä halutessasi varauksen rekisteriin tunnuksillasi (kirjastokortin numero + salasana), jos olet pyytänyt salasanan kirjastosta. Varaus kohdistuu kaikkiin Jokusessa näkyviin kirjoihin.