Löytyykö kirjastosta Vaasasta seuraavaa kirjaa: Kirjoittaja: Richard Nelson Bolles What colour is your Parachute? Vuosi: 2009 A Practical Manual for Job…

Kysytty

Löytyykö kirjastosta Vaasasta seuraavaa kirjaa:
Kirjoittaja:
Richard Nelson Bolles

What colour is your Parachute? Vuosi: 2009

A Practical Manual for Job-Hunters and Career-Changers

Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaasan kaupunginkirjaston kokoelmista kirjaa ei löydy mutta tiedekirjasto Tritoniasta löytyy kirjan vuoden 1996 painos. Mikäli painos on liian vanha, kirja voidaan kaukolainata muualta. Voit täyttää kaukolainapyynnön lähikirjastossasi tai tehdä kaukolainapyynnön netissä http://www.vaasa.fi/WebRoot/380444/Vaasa2010SubpageKirjasto.aspx?id=110….