Löytyykö kirjastosta englanninkielisiä äänikirjoja (cd/kasetti)? Tai jotain muuta englanninkielistä kuunneltavaa materiaalia?

Kysytty

Löytyykö kirjastosta englanninkielisiä äänikirjoja (cd/kasetti)? Tai jotain muuta englanninkielistä kuunneltavaa materiaalia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastoissa on paljonkin englanninkielisiä äänikirjoja. Saat niistä luettelon menemällä Helmetin (www.helmet.fi) sanahakuun ja kirjoittamalla tyhjään ruutuun äänikirjat ja valitsemalla aineistoksi joko cd-levyt tai c-kasetit ja kieleksi englannin. Voit halutessasi valita myös vain jonkin kirjaston kokoelmat. Myös moniin kirjastojen kokoelmissa oleviin englannin kielen kursseihin kuuluu joko kasetteja tai cd-levyjä.

Sekä kirjastoja että äänikirjoja on varsin paljon, joten voit myös soittaa lähikirjastoosi ja kysyä mitä äänikirjoja siellä on tällä hetkellä hyllyssä.